اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ترانزیت پایانه‌های مازندران خبر داد

بازرسی از 400 کامیون‌ برای جلوگیری از قاچاق کالا در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های مازندران از بازرسی 400 دستگاه کامیون‌ برای جلوگیری از افزایش قاچاق کالا و ارز مستقر در شرکت‌های حمل و نقل و پایانه‌های عمومی استان خبر داد.

بازرسی از 400 کامیون‌ برای جلوگیری از قاچاق کالا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران، عباس یعقوبی‌پور اقدامات کنترلی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان مازندران در جلوگیری از افزایش قاچاق کالا و ارز را تشریح کرد.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران بیان داشت: بر اساس مسئولیت‌های واحد ترانزیت و حمل و نقل بین‌‌المللی اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های مازندران، نظارت، آموزش و انتقال قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بر عهده همکاران این واحد است.

وی تصریح کرد: در این راستا هر ماهه گشت‌زنی‌های متعددی از سوی نمایندگان اداره کل صورت می‌گیرد.

یعقوبی‌پور گفت: به منظور جلوگیری از افزایش ریسک جابجایی قاچاق کالا و ارز، نمایندگان این اداره کل، در طول شش ماهه سال جاری 400 دستگاه کامیون‌ مستقر در شرکت‌های حمل و نقل و پایانه‌های عمومی بندر امیرآباد و پایانه دولت ساری، قائمشهر، جویبار و آمل را مورد بازرسی قرار داده و با راهنمایی و توجیه مدیران شرکت‌ها، قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را متذکر شدند.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران اظهار داشت: به صورت معمول هر هفته نمایندگان این اداره کل برای سرکشی و جستجو و نظارت بر جابجایی کالا و مسافر بازدیدهایی از شرکت‌ها و پایانه‌های حمل و نقل سراسر استان به عمل می‌آورند.

وی یادآور شد: مقرر شد این کلاس‌ها برای شرکت‌ها و رانندگان در منطقه غرب استان تشکیل شود.

انتهای پیام/2296/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول