اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در پی ادامه پاسخ موشکی مقاومت به حملات صهیونیست‌ها

پناهگاه‌های «اشکلون» اسرائیل پر شدند/ احداث 20 پناهگاه جدید در این شهر

خبرگزاری فارس: با ادامه حملات موشکی نیروهای مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی، فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل قصد دارد فردا 20 پناهگاه عمومی کوچک در شهر «اشکلون» احداث کند.

پناهگاه‌های «اشکلون» اسرائیل پر شدند/ احداث 20 پناهگاه جدید در این شهر

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل قرار است روز یکشنبه 20 پناهگاه عمومی کوچک در شهر «اشکلون» احداث کند.

به نوشته تایمز اسرائیل، این اقدام در واکنش به ادامه شلیک موشک‌های مقاومت به مناطق جنوبی اسرائیل صورت گرفته است.

«اشکلون» یکی از شهرهای ساحلی اسرائیل است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. این شهر به دلیل فاصله کمی که با نوار غزه دارد، بارها هدف حمله موشکی مقاومت فلسطین قرار گرفته است.

روز گذشته نیز خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی از این شهر گزارش داد که موج حملات موشکی اسرائیلی‌های ساکن این شهر به شدت هراسان کرده است. بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها تعطیل است و عبور و مرور در شهر بسیار کاهش یافته است.

رسانه‌های اسرائیلی هم گزارش داده‌اند که بسیاری از اسرائیلی‌ها، شهرهای خود را ترک کرده و در حال حرکت به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی هستند تا از محدوده برد موشک‌های نیرهای مقاومت خارج شوند.

حملات موشکی مقاومت که ارتش اسرائیل آن را بیش از 800 مورد گزارش کرده، در پاسخ به تهاجم ارتش رژیم‌صهیونیستی به غزه انجام گرفته است. بر اثر حملات صهیونیست‌ها به غزه، حداقل 43 فلسطینی شهید و بیش از 340 نفر نیز زخمی شده‌اند. در مقابل پاسخ موشکی مقاومت فلسطین نیز به مرگ 4 صهیونیست و زخمی شدن حدود 90 نفر انجامیده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول