اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جلسه 3 نفره سران صهیونیست برای بررسی اوضاع جنگ

خبرگزاری فارس: شبکه المیادین گزارش داد نتانیاهو، باراک و لیبرمن امشب جلسه‌ای را برای بررسی اوضاع جنگ غزه، برگزار کردند.

جلسه 3 نفره سران صهیونیست برای بررسی اوضاع جنگ

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امشب با دو تن از وزرای ارشد خود جلسه داشته است.

این جلسه با هدف بررسی اوضاع جنگ غزه و با حضور «ایهود باراک» وزیر جنگ و «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی برگزار شده است.

بررسی گزینه حمله زمینی به غزه احتمالا یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه بوده است. گزینه‌ای که اسرائیل از دیروز مطرح کرده و بارها اهالی غزه را به عملی کردن آن تهدید کرده است.

در مقابل نیروهای مقاومت اعلام کرده‌اند که آمادگی کامل برای مقابله با حمله زمینی را دارند. این گروه‌ها هشدار داده‌اند که در صورت حمله زمینی، غزه را به گورستان سربازان اسرائیلی بدل می‌کنند.

نیروهای مقاومت در 4 روز گذشته در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی بیش از 800 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. تاکنون بر اثر این حملات 4 اسرائیلی کشته و نزدیک به 90 نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حملات در پاسخ به حملات گسترده رژیم‌صهیونیستی به غزه انجام گرفته است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول