اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صدای آژیر حملات موشکی برای اولین بار در «هرتزلیا» شنیده شد

خبرگزاری فارس: شبکه المنار لبنان اعلام کرده است که آژیر هشدار حملات موشکی این بار در شهر «هرتزلیا» در فاصله بیش از 80 کیلومتری از غزه به صدا درآمده است.

صدای آژیر حملات موشکی برای اولین بار در «هرتزلیا» شنیده شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه المنار، آژیر هشدار حملات موشکی در دو شهر «هرتزیلیا» و «رامات هشارون» در عمق فلسطین اشغالی، به صدا درآمد.

این اولین بار است که این دو شهر در معرض حملات موشکی قرار می‌گیرند. حمله مقاومت به «هرتزیلیا» در حالی صورت می‌گیرد که فاصله این شهر تا غزه، بیش از 80 کیلومتر است. این شهر حتی از تل‌آویو نیز شمالی‌تر است و به این بدان معنی است که موشک مقاومت احتمالا بر فراز تل‌آویو پرواز کرده و به «هرتزیلیا» رسیده است.

نیروهای مقاومت در چند روز گذشته بارها اسرائیلی‌ها را غافلگیر کرده‌اند. در حالی که پیش از این تصور می‌شد برد موشک‌های مقاومت در غزه نهایتا 40 کیلومتر باشد، نیروهای مقاومت حتی تل‌آویو و قدس اشغالی را نیز هدف قرار دادند. حمله موشکی به تل‌آویو از سال 1991 و حمله به قدس از سال 1970 تاکنون بی‌سابقه بوده است.

نیروهای مقاومت در 4 روز گذشته در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی بیش از 800 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. تاکنون بر اثر این حملات 4 اسرائیلی کشته و نزدیک به 90 نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حملات در پاسخ به حملات گسترده رژیم‌صهیونیستی به غزه انجام گرفته است.

اسرائیل اعلام کرده که در چند روز گذشته 840 نقطه را هدف قرار است که در این حملات حداقل 40 فلسطینی شهید و بیش از 340 نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول