اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب خطاب به روحانیون:

مواظب اعمال و رفتار خود باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب بر ضرورت رعایت وقار، شئون طلبگی و رفتار عمومی روحانیون و مبلّغان در جامعه تأکید کرد و آن را لازمه تأثیرگذاری معنوی و فکری آنها در بین مردم دانست و گفت: باید حتماً از اعمال و رفتار خود مواظب باشید.

مواظب اعمال و رفتار خود باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امشب در جمع روحانیون و مبلّغان شهرستان بناب اظهار کرد: در ایام سوگواری شهادت مظلومانه سیدالشهدا(ع) باید به تبیین معارف غنی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در قالب بیان و خطابه قوی پرداخته شود، که البته این کار نیازمند شناخت و آمادگی قبلی مبلّغان است.

وی افزود: آنچه امروز به عنوان مشکل اساسی و اورژانسی در منطقه احساس می‌شود، آسیب‌های ناشی از توطئه‌های شوم دشمنان و راه‌های مسدود کردن روزنه‌های نفوذ دشمن است که باید مورد توجه جدی روحانیون و مبلّغان در روشنگری‌ها قرار گیرد.

باقری‌بنابی ادامه داد: مشکل قابل توجه شهرستان بناب هم فقط مسائل بی‌بند و باری است که باید در محافل و جلسات تخصصی ریشه‌یابی و چاره‌اندیشی شود.

وی از روحانیون و مبلّغان شهرستان بناب خواست با مشورت بزرگان و صاحبان تجربه، از وضعیت منطقه آگاهی پیدا کرده و آنها را در منابر و محافل با مردم در میان بگذارند.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت وقار، شئون طلبگی و رفتار عمومی روحانیون و مبلّغان در جامعه تأکید کرد و آن را لازمه تأثیرگذاری معنوی و فکری آنها در بین مردم دانست.

باقری‌بنابی خطاب به روحانیون و مبلّغان گفت: اگر بخواهیم در مأموریت سنگین خود مقبول و پیروز باشیم، باید حتماً  مواظب اعمال و رفتار خود باشید تا بتوانید در تبلیغ و سخنرانی‌ها تأثیرگذار بوده و به اهداف خودتان دست پیدا کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین تأکید کرد: تمام صحبت‌ها و سخنرانی‌ها باید محکم، مستند و بر اساس اصول باشد و بدانیم در کدام موقعیت زمانی و مکانی باید کدام نوع مطالب را مطرح کنیم.

باقری‌‌بنابی خاطرنشان کرد: ایام محرم نعمتی است تا بتوانیم با اخلاق حسنه و سعه صدر، جوانان را از دست دشمن گرفته و به دامن اسلام و انقلاب برگردانیم و آنها را سر سفره رحمت سیدالشهدا(ع) مهمان کنیم.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول