اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در اعتراض به سیاست‌های ریاضتی دولت

بلغارها بزرگترین تظاهرات اعتراضی خود را برگزار کردند

خبرگزاری فارس: هزاران تن از مردم بلغارستان امروز بزرگترین تظاهرات سال جاری را در اعتراض به سیاست‌های ریاضتی دولت برگزار کردند.

بلغارها بزرگترین تظاهرات اعتراضی خود را برگزار کردند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز»، هزاران تن از مردم بلغارستان امروز بزرگترین تظاهرات سال جاری را در مخالفت با برنامه‌های ریاضت اقتصادی برگزار کردند و خواستار استعفای دولت شدند.

بر اساس این گزارش، حامیان حزب سوسیالیست (BSP)که مخالف دولت هستند،با تجمع در میدان «الکساندر نوسکی» در برابر کلیسای جامع ارتودوکس،از حزب حاکم خواستند استعفا دهد.

یک شهروند 45ساله که در این تظاهرات شرکت کرده بود گفت:«ما اینجا هستیم تا نشان دهیم که از برنامه‌های ریاضتی و فساد ناراضی هستیم.مشخص است که دولت باید برود چرا که نمی‌تواند کشور را از مشکل نجات دهد.»

«سرگئی استانیشف» رهبر مخالفان گفت:« هدف ما این است که بلغارستان را نجات دهیم. زیرا حزب حاکم، کشور را قرن‌ها به عقب باز می‌گرداند.»

دولت راست میانه حاکم 3 سال است که در مسند قدرت است و محبوبیت آن به دلیل کاهش بودجه و آسیبی که به مصرف داخلی و رشد رسیده است،سیر نزولی گرفته است.

انتهای ‌پیام/ط.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول