اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 تأکید کرد

تحقق توسعه ورزش شهروندی در جنوبی‌ترین منطقه تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از تحقق توسعه ورزش شهروندی در جنوبی‌ترین منطقه تهران خبر داد و گفت: بیش از 16 هزار شهروند در مسابقات ورزشی بانوان حضور داشتند.

تحقق توسعه ورزش شهروندی در جنوبی‌ترین منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله غفوری لحظاتی پیش در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بانوان محلات 22 گانه شهرری از مشارکت حداکثری بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده خبر داد و آن را نشانه‌ای از تحقق توسعه ورزش شهروندی در جنوب شهر برشمرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی در سطح محله‌های این منطقه به نحوی برنامه‌ریزی شده است که فرهنگ ورزش محلات در سبد خانوار شهروندان این منطقه قرار بگیرد حضور و مشارکت بانوان در مسابقات ورزشی محله‌های 22 گانه بسیار چشمگیر بوده است.

غفوری توسعه ورزش شهروندی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: در المپیاد ورزشی محله‌های 22گانه این منطقه 16 هزار و 680 نفر از بانوان در 20 رشته ورزشی به رقابت پرداختند که این حضور بیانگر تحقق توسعه ورزش شهروندی در سطح محله‌های این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین منطقه تهران است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری در بحث ورزش، توجه و رسیدگی به جانبازان و معلولین، بانوان و جوانان است، تصریح کرد: راه‌اندازی 22 خانه ورزش، 16 مجموعه ورزشی الزهرا(س)، باشگاه چاقی، مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع)، همایش‌های ورزشی و برگزاری مسابقات محله‌ای از جمله اقداماتی است که موجب توسعه ورزش شهروندی و ترویج ورزش همگانی شده است.

این گزارش حاکی است، آئین اختتامیه المپیاد ورزشی بانوان محلات با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 و بانوان ورزشکار این منطقه در فرهنگسرای ولاء برگزار شد و در حالی پایان یافت که از سرپرست‌های فنی مسابقات، کارشناسان ورزشی نواحی و منطقه 20 تقدیر به‌عمل آمد و افراد برگزیده اول تا سوم هر رشته حکم قهرمانی، مدال و هدیه نقدی خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول