اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

از بیم موشک‌های مقاومت

پنجمین سامانه گنبد آهنین اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو مستقر شد

خبرگزاری فارس: بنا بر اعلام ارتش اسرائیل، پنجمین سامانه دفاع موشکی موسوم به «گنبد آهنین» در منطقه‌ای نزدیک به تل‌آویو مستقر شده است.

پنجمین سامانه گنبد آهنین اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو مستقر شد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، ارتش اسرائیل اعلام کرده است که پنجمین سامانه گنبد آهنین خود را در نزدیکی تل‌آویو مستقر کرده است.

این سامانه در منطقه «گوش اتزیون» که تل‌آویو در آن قرار دارد مستقر شده است. بنا بر اعلام ارتش اسرائیل، این سامانه به زودی آغاز به کار می‌کند.

نیروهای مقاومت از روز پنج‌شنبه حداقل 4 بار تل‌آویو را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند و آژیر حملات موشکی بارها در این شهر به صدا درآمده است. حمله موشکی به تل‌آویو که از سال 1991 و پس از جنگ خلیج بی‌سابقه بوده، به شدت صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

بنا بر اعلام ارتش اسرائیل، مقاومت فلسطین از روز چهارشنبه تاکنون، بیش از 800 فروند راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. بر اثر این حملات مقاومت تاکنون 4 اسرائیلی کشته و نزدیک به 90 نفر دیگر زخمی شده‌اند. حملات مقاومت در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی که منجر به شهادت حداقل 39 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 340 نفر شده، انجام گرفته است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول