اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: غزه را به گورستان سربازان اسرائیلی تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد در صورت حمله زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، نیروهای مقاومت این منطقه را به گورستان اسرائیلی‌ها تبدیل خواهند کرد.

حماس: غزه را به گورستان سربازان اسرائیلی تبدیل می‌کنیم

به گزارش فارس، «مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه خبری «المنار» در پاسخ به زمزمه برخی رسانه‌ها مبنی بر احتمال حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد این حملات را به جنگ زمینی علیه غزه بکشاند، غزه را گورستان اسرائیلی‌ها خواهیم کرد.

وی همچنین از آمادگی مقاومت برای مقابله با تجاوزهای زمینی اسرائیل به غزه خبر داد و گفت: مقاومت در آمادگی کامل برای رویارویی با اسرائیل به سر می‌برد و درگیری ما در حال افزایش است.

این رهبر جنبش حماس با تاکید بر اینکه هدف حملات موشک‌های مقاومت غیرنظامیان نیستند ،گفت: صهیونیست‌ها بهای سنگینی را به دلیل حماقت رهبران خود پرداخت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار استفاده از اهرم «سلاح نفت» از سوی دولت‌های اسلامی برای مقابله با تجاوزهای صهیونیست‌ها به غزه شد و گفت: کشورهای اسلامی باید مواضع قاطع و جسورانه‌ای برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی اتخاذ و از اهرم سلاح نفت برای مقابله با جنایات این رژیم استفاده کنند.

المصری همچنین، نشست سازمان همکاری‌های اسلامی برای بررسی پیامدهای تجاوز اسرائیل به غزه و اتخاذ موضعی قاطع برای محکومیت این حمله را خواستار شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از وزاری کشورهای اتحادیه عرب خواست تصمیم قاطعی را برای رفع محاصره غزه اتخاذ کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول