اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش اسرائیل زخمی شدن 3 نظامی صهیونیست را تأیید کرد

خبرگزاری فارس: ارتش اسرائیل تأیید کرد سه نظامی صهیونیست بر اثر حمله راکتی نیروهای مقاومت، در جنوب فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند.

ارتش اسرائیل زخمی شدن 3 نظامی صهیونیست را تأیید کرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، ارتش اسرائیل اعلام کرده است که سه نظامی ارتش در حملات راکتی نیروهای مقاومت زخمی شده‌اند.

این سه نفر در جنوب فلسطین اشغالی و بر اثر اصابت راکت‌هایی زخمی شده‌اند که از سوی نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است. تایمز اسرائیل گزارش داده است که بر اثر برخورد یک راکت با مجتمع مسکونی در جنوب اسرائیل نیز سه اسرائیلی دیگر به صورت سطحی زخمی شده‌اند.

این روزنامه همچنین گزارش داده است که آژیر هشدار حملات موشکی در شهر «اشکلون» نیز به صدا درآمده است. تایمز اسرائیل صبح امروز نیز از شنیده شدن آژیر هشدار حملات موشکی در مناطق مختلف نظیر «اشکلون»، «سدروت»، «شعار هگنو» و «شادود» خبر داده بود. بنا بر این گزارش، 3 راکت در سدروت فرود آمده و صدای انفجار شدیدی به گوش رسیده است.

نیروهای مقاومت در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی که تاکنون به شهادت حداقل 39 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 340 نفر انجامیده، بیش از 800 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. تاکنون بر اثر حملات موشکی مقاومت 4 اسرائیلی کشته و حدود 90 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول