اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اندیمشک تاکید کرد

لایروبی جوی‌های دفع آب‌های سطحی اندیمشک

خبرگزاری فارس: شهردار اندیمشک بر لایروبی جوی‌های جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی تاکید کرد و گفت: پیش از فرا رسیدن فصل زمستان این کار باید انجام شود.

لایروبی جوی‌های دفع آب‌های سطحی اندیمشک

عبدالرحیم چگله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: بسیاری از جوی‌های روباز مسدود هستند و به این دلیل ضرورت لایروبی جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در شرایط کنونی بیش از پیش است و باید در این باره اقدام کرد.

وی با اشاره پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌ در خوزستان افزود: در هفته آینده بارندگی‌ها تشدید می‌شود و در این صورت، مسدود بودن جوی‌ها و کانال‌های دفع آب باعث آب‌گرفتگی معابر شهری می‌شود.

شهردار اندیمشک خاطر نشان کرد: باید مشکلات را با همکاری نهادهای مرتبط حل کرد و همه به کمک شهرداری بیایند و در این باره اقدام کنند.

چگله تاکید کرد: برای حل مشکل دفع آب‌های سطحی اندیمشک نیازمند طرحی جامع و برنامه‌ای مدون هستیم که این برنامه در حال تدوین است.

وی افزود: کار لایروبی جوی‌های روباز سطح شهر اندیمشک در سال‌های گذشته هم انجام نشده است و امسال این جوی‌ها پر از زباله‌های شهری شده و مسدود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بارندگی‌های سه شنبه هفته گذشته یکی از شهرهایی که دچار آب‌گرفتگی حاد شده بود  اندیمشک بود که با حضور به موقع واحد خدمات شهری شهرداری در محل‌های مشکل آفرین تاحد زیادی این مشکلات برطرف شد.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول