اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

بسیجیان جهان آماده صدور فرمان آزادی بیت‌المقدس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان ایران و جهان برای صدور فرمان آزادی بیت‌المقدس لحظه‌شماری می‌کنند.

بسیجیان جهان آماده صدور فرمان آزادی بیت‌المقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: اقداماتی که کشورهای منطقه تاکنون انجام داده‌‌اند در حد فراخوان سفیر بوده که اقدام قابل قبول و جدی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: ما انتظار داریم مسلمانان به خصوص همسایگان فلسطین و غزه و حتی کشور مصر غیرت خود را به نحو مطلوب در این خصوص نشان دهند.

نقدی ادامه داد: ما انتظار داریم مصر اقتدار بیشتری از خود نشان دهد و برای دفاع از غزه به طور جدی وارد میدان شود. اگر مصر بخواهد به طور جدی وارد شود حرکت مردم مصر باعث می‌شود اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تمام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیجیان برای صدور فرمان آزادی بیت‌المقدس لحظه شماری می‌کنند و این مختص بسیجیان ایران نیست بلکه بسیجیان همه دنیا این موضوع را خواستارند و ما فقط منتظر صدور فرمان از طرف مقام معظم رهبری هستیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: با وجود جنگ غزه، رژیم صهیونیستی به طور کامل از بین خواهد رفت و شک نکنید نابودی رژیم اسرائیل بسیار نزدیک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: برنامه‌هایی در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در نظر گرفته‌ایم و در آینده نزدیک ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول