اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبکا فایل: مقاومت هنوز ده‌ها فروند موشک فجر در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع اطلاعاتی خود گزارش داده‌اند که نیروهای مقاومت هنوز ذخیره قابل توجهی از موشک‌های فجر در اختیار دارند.

دبکا فایل: مقاومت هنوز ده‌ها فروند موشک فجر در اختیار دارد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی دبکافایل، با گذشت سه روز از آغاز حمله اسرائیل به غزه و صدها شلیک جنگنده‌های اسرائیلی، منابع اطلاعاتی گزارش داده‌اند که نیروهای مقاومت هنوز ده‌ها فروند موشک دوربرد فجر در اختیار دارند.

نیرو‌های مقاومت روز جمعه علاوه بر شهرهای جنوبی اسرائیل، قلب فلسطین اشغالی را نیز هدف قرار دادند، به نحوی که هم تل‌آویو و هم قدس اشغالی روز جمعه شاهد حمله موشکی نیروهای مقاومت بودند.

گردان القسام اعلام کرده است که تنها در روز جمعه 211 فروند راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. شلیک این موشک‌ها اسرائیلی‌ها را به شدت غافلگیر و هراسان کرده به نحوی که نه فقط شهرهای جنوبی فلسطین اشغالی، بلکه حتی تل‌آویو نیز شاهد خروج گسترده اهالی از بیم موشک‌باران بوده‌اند.

حملات موشکی مقاومت در پاسخ به تهاجم هوایی اسرائیلی‌ها به غزه صورت گرفته است. رژیم‌صهیونیستی در حملات سه روز اخیر خود، حداقل 29 فلسطینی از جمله چند کودک را به شهادت رسانده و بیش از 260 نفر را نیز زخمی کرده است. در مقابل حملات موشکی مقاومت فلسطین، موجب مرگ حداقل 4 صهیونیست شده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول