اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات گسترده در بیت‌المقدس در حمایت از غزه

خبرگزاری فارس: اهالی بیت‌المقدس امروز با وجود تدابیر ویژه امنیتی در این شهر، در اعتراض به هجوم صهیونیست‌ها به غزه، تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده در بیت‌المقدس در حمایت از غزه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، امروز اهالی بیت‌المقدس تظاهرات گسترده‌ای را در شرق این شهر برگزار کردند. این تظاهرات در حمایت از غزه و در ورودی موسوم به دمشق انجام گرفته است.

بنا بر گزارش رسانه‌های اسرائیلی، پلیس مرزی اسرائیل با تظاهرات‌کنندگان برخورد کرده است. چندین فلسطینی در این تظاهرات بازداشت شده‌اند.

 

امروز تظاهراتی نیز در رام‌الله برگزار شده بود. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار پاسخ قاطع نیروهای مقاومت به هجوم صهیونیست‌ها به غزه شدند.

نماز جمعه امروز بیت‌المقدس در میان تدابیر ویژه امنیتی رژیم‌صهیونیستی برگزار شد و تعداد زیادی از نیروهای پلیس اسرائیل از بیم اعتراضات فلسطینی‌ها به حمله اسرائیل به غزه، اقدام به کنترل نمازگزاران کردند.

علاوه بر فلسطین، امروز در ایران، مصر، بحرین، یمن، مالزی و چند کشور دیگر نیز تظاهرات‌هایی در حمایت از اهالی و نیروهای مقاومت غزه برگزار شد.

در حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی به غزه که از روز چهارشنبه آغاز شده، تاکنون حداقل ۲۴فلسطینی شهید و 260 نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول