اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

خبرنگار فارس در دمشق گزارش می‌دهد

مردم سوریه: هدف اول و آخر تروریست‌ها، نابودی مقاومت است

خبرگزاری فارس: در حالی که تروریست‌های مسلح در تلاش هستند با شدت بخشیدن به عملیات مسلحانه، آرامش را سلب کرده و هرج و مرج ایجاد کنند، بسیاری از سوری‌ها معتقدند که هدف آنان از این اقدامات چیزی جز نابودی مقاومت نیست.

مردم سوریه: هدف اول و آخر تروریست‌ها، نابودی مقاومت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران سوری نیز بر این باورند که تروریست‌ها در تلاش برای ایجاد مناطق حائل در نقاط مرزی بودند و با وجود اقداماتی نظیر منفجر کردن خودروهای بمب‌گذاری شده در مناطق مسکونی، از تحقق این هدف عاجز ماندند.

تروریست‌های مسلح با شدت بخشیدن به اقدامات جنایتکارانه خود، غیر نظامیان بی گناه را هدف قرار داده  و با منفجر کردن خودروهای بمب گذاری شده در مناطق مسکونی سعی دارند امنیت و آرامش آن را برهم زنند.

اخیرا این گروه‌ها با حملات توپخانه‌ای به مناطق مسکونی رو آورده که در جریان آن تعدادی از مردم بی‌گناه کشته و یا مجروح شده و به مناطق مسکونی نیز خسارت وارد آمده است.

«حسن احمد حسن» پژوهشگر راهبردی سوری در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: افزایش عملیات جنایتکارانه تروریست‌های مسلح علیه مردم و اقدامات تروریستی بی‌سابقه آنان با استفاده از انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده و حمله به تاسیسات عمومی، تلاشی برای فلج کردن زندگی عادی مردم است.

به گفته وی، حوادث موجود نشان می‌دهد که گروهک‌های مسلح در تلاش برای ایجاد مناطق حائل در چند نقطه مرزی بودند که از تحقق آن عاجز ماندند.

احمد حسن همچنین با اشاره به حمله توپخانه‌ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی گفت که این اقدام در واقع انتقام از مردم سوریه به دلیل حمایت آنان از ارتش و رهبری حکیمانه بشار اسد است.

وی گفت: سوریه 20 ماه است که در برابر حملاتی که موجودیت و حاکمیت آن را هدف قرار داده است، ایستادگی کرده  و ارتش و ملت و رهبری سوریه نیز ثابت کردند که سوریه مقاوم تر از آن است که تهدید یا اعمال فشار داخلی و خارجی در ابعاد سیاسی، نظامی و اقتصادی بر آن تاثیری داشته باشد.

در این میان مردم سوریه نیز اقدامات تروریستی علیه مردم بی‌گناه را محکوم کرده و بسیاری از آنان معتقدند که هدف اصلی تروریست‌ها، پیش از اینکه مردم عادی و نظام حاکم و نیز رئیس جمهوری سوریه باشد ایجاد ترس و وحشت و هرج و مرج بوده و هدف اول و آخر آنان نابودی مقاومت است.

به عقیده آنان،حمله ترویست ها به مناطق مسکونی اقدامی جنایت آمیز است و هرکس غیرنظامیان را هدف قرار دهد باید با او به عنوان یک خائن برخورد شود و این افراد بهتر است به جای جنگ در سوریه به فلسطین اشغالی رفته و با دشمن غاصبی که فلسطینی ها بیش از 50 سال با آن در حال جنگ هستند، مبارزه کنند.

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول