اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

دارت‌اندازان قمی عازم مشهد شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از آغاز رقابت‌ دارت‌اندازان قمی با حریفان در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

دارت‌اندازان قمی عازم مشهد شدند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از درخشش دارت‌اندازان قمی در پیکارهای مرحله دوم زیر گروه لیگ دارت مردان باشگاه‌های کشور از امروز ترکیبی از بهترین‌های این رشته در مسابقات فصلی قهرمانی کشور با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: چهره‌های شاخصی در ترکیب تیم دارت مردان هیئت انجمن‌های ورزشی قم حضور دارند و دارت‌اندازان قمی از امروز در مسابقات فصلی دارت قهرمانی بانوان و مردان کشور در شهر مشهد مقدس با حریفان خود پیکار می‌کنند.

ساری ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این مرحله از مسابقات قهرمانی کشور ابتدا در بخش بانوان برگزار می‌شود و سپس در بخش آقایان در مجتمع ورزشی آبفا مشهد مقدس ادامه می‌یابد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به اینکه مسابقات در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی برگزار می‌شود اظهار کرد: حضور در این دوره از مسابقات برای تمام علاقه‌مندان و بازیکنان آزاد و مسابقات به صورت بازی 501 امتیازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور چهره مطرحی همچون محمدعلی روشن‌بین قهرمان بلامنازع مسابقات دارت مردان کشور در ترکیب تیم هیئت قم عنوان داشت: دور اول این دوره از مسابقات به صورت گروهی برگزار می‌شود و از هر گروه دو نفر به جدول تک حذفی راه پیدا می‌کنند.

ساری در خصوص اهمیت موفقیت نمایندگان قم در این مسابقات تاکید کرد: در این مسابقات که به صورت فصلی و در چهار دوره و به مدت یک سال به طول خواهد انجامید، چهار نفر برتر در مجموع رنکینگ این چهار دوره به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/78002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول