اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

توجه به شناسایی ظرفیت‌ها برای توسعه جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: باید با شناسایی ظرفیت‌ها زمینه پیشرفت این شهرستان مهیا شود.

توجه به شناسایی ظرفیت‌ها برای توسعه جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی حسین رعیتی فرد پنج‌شنبه‌شب در آیین معارفه سرپرست فرمانداری جهرم اظهار داشت: جهرم به واسطه پیشینه 2 هزار و 500 ساله و بودن نام آن در شاهنامه فردوسی یاد نمی‌شود بلکه این شهرستان به واسطه دارالمومنین نام نهاده شدن آن توسط رهبری فرزانه انقلاب و ولایتمداری مردم این دیار زبان‌زد شده است.

وی با بیان اینکه جهرم با تمام ظرفیت‌های بالای آن از جمله شهرهای مهم فارس به شمار می‌رود، افزود: امیدواریم با همکاری و همیاری مردم و مسئولان این دیار زمینه پیشبرد و توسعه پایدار جهرم محقق شود.

فرماندار جهرم با اشاره به توجه ویژه دولت نهم و دهم در شکوفایی و پویایی این شهرستان، ابراز داشت: برخورداری جهرم از شهرک‌های صنعتی، فرودگاه، پتروشیمی، دانشگاه و منطقه ویژه اقتصادی نشان از اجرایی‌شدن پروژه‌های کلان و ملی در سطح این شهرستان است.

رعیتی فرد با بیان اینکه باید با شناسایی ظرفیت‌ها زمینه پیشرفت این شهرستان مهیا شود، خاطرنشان کرد: عنایت ویژه مسئولان استانی می‌تواند در تحقق پیشبرد این شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول