اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با شلیک موشک به تل‌آویو

استراتفور: احتمال حمله زمینی به نوار غزه افزایش یافت

خبرگزاری فارس: استراتفور در یک گزارش تحلیلی از شلیک موشک‌های فجر 5 توسط حماس، مدعی شد که اصابت این موشک‌ها به مرکز اسرائیل، احتمال حمله زمینی به نوار غزه را افزایش داده است.

استراتفور: احتمال حمله زمینی به نوار غزه افزایش یافت

به گزارش فارس، استراتفور در گزارشی به این نکته مهم اشاره کرده است که حملات گسترده هوایی اسرائیل به نوار غزه، در نظر داشته تا ذخایر موشک‌های فجر 5 حماس را از بین ببرد اما روشن است که این حملات کافی نبوده است.

بر اساس این گزارش، هرچند که این مساله به‌تنهایی باعث نمی‌شود که حمله زمینی به نوار غزه قریب‌الوقوع به نظر برسد اما احتمال آن را شدیدا افزایش داده است.

اگر حملات هوایی نتوانند موشک‌های دور برد حماس را از بین ببرند، اسرائیل نیازمند روش‌های دیگری برای از بین بردن این موشک‌هاست. حمله زمینی تنها روشی است که می‌تواند جلوی استفاده بیشتر از این موشک‌ها را بگیرد.

پس از سال 1991 و حملات عراق به تل‌آویو، امشب برای اولین بار صدای آژیر قرمز در تل‌آویو شنیده شد. مقاومت اسلامی فلسطین تاکنون 274 راکت به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.

نیروهای زمینی اسرائیل از روز گذشته در نزدیکی مرزهای غزه در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول