اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضد صهیونیستی مصری‌ها در مقابل اتحادیه عرب

خبرگزاری فارس: مردم مصر با برپایی تجمعی در مقابل مقر اتحادیه عرب در قاهره تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سیاست سکوت اتحادیه عرب در قبال این جنایات را محکوم کردند.

تظاهرات ضد صهیونیستی مصری‌ها در مقابل اتحادیه عرب

به گزارش فارس به نقل از فلسطین الیوم، صدها مصری بعد از ظهر امروز با برپایی تظاهراتی خودجوش در مقابل اتحادیه عرب نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و بی تفاوتی این اتحادیه اعتراض کردند.

صلاح سلطان دبیرکل شورای عالی امور اسلامی مصر در سخنانی در این تظاهرات بر ضرورت حمایت از مقاومت فلسطین از طریق تحرکات مردمی و فعالیت های سیاسی تاکید کرد. وی از کشورهای عربی خواست تا روابط سیاسی و تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده و از دولت منتخب فلسطین در غزه با تمامی روش‌های ممکن حمایت کنند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار آزادی کامل فلسطین از قید اشغالگری های یهودیان شده و ساکنان غزه را جزو خانواده های خود خواندند و مصیبت های آنها را مصیبت های خود دانستند. آنها همچنین خواستار بازگشایی کامل گذرگاه رفح شدند.

جمال عبدالسلام مدیر کمیته روابط خارجی اتحادیه پزشکان مصر نیز در این مراسم در اظهارتی تاکید کرد که هیئت هایی از پزشکان و داروسازان و اتحادیه پزشکان عرب به غزه اعزام خواهند شد تا بتوانند نیازهای بهداشتی مردم غزه را به صورت فوری تامین کنند، وی اعلام کرد که اولین هیئت از این گروه ها امروز عازم غزه می‌شود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول