اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه محرم صورت گرفت

تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم

خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور امام جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم عصر پنجشنبه با حضور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) فرا رسیدن محرم، ماه فداکاری و قیام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشته و به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان پرداختند.

در این تجمع بزرگ جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، طلاب و روحانیون، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئت‌های مذهبی قم، پرسنل سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و تشکل‌های مردمی ناصحین حضور داشتند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم نیز طی سخنانی که برای این جمع داشت با اشاره به مسئولیت‌هایی که هر فرد در قبال خداوند، پیامبران و دیگر همنوعان خود دارد بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه‌ای الهی تاکید کرد و دلیل این امر را امکان‌پذیر نبودن بی‌توجهی انسان‌های عاقل به سرنوشت دیگران دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است گفت: شناخت شیوه‌های صحیح انجام این کار با تأسی به سیره نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) ضروری است.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای نیز توسط ناصحین و آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم قرائت و در این بیانیه بر ضرورت توجه بیشتر به این فریضه الهی در آستانه ماه محرم تاکید شد.

انتهای پیام/78004/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول