اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ارتش سوریه خسارت‌های جانی و مالی فراوانی به گروهک‌های تروریستی وارد کرد

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه در تلاش برای بازگرداندن امنیت و ثبات به این کشور، بازمانده‌های گروهک‌های تروریستی در مناطق مختلف سوریه را تعقیب کرد.

ارتش سوریه خسارت‌های جانی و مالی فراوانی به گروهک‌های تروریستی وارد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، بر اثر عملیات ارتش در منطقه «جبل الاکراد» در شهر لاذقیه، تعداد زیادی از نیروهای تروریستی کشته شدند که

«اسامه ابلق» و«عبدالله أمین» در میان کشته شدگان مشاهده می‌شوند.

در شهر«جبله» نیروهای امنیتی با حمله به پناهگاه یک گروهک تروریستی، موفق به دستگیری تمام اعضای این گروهک و برخی مجرمین دیگر شدند.

در شهر «ادلب» یک شهروند ترکیه به نام "اولاند عمر" توسط نیروهای ارتش سوریه دستگیر شد، در شهر «حمص» نیز ارتش سوریه توانست طی عملیاتی گروهی را در شهرهای «تلکلخ » دستگیر کند و 9 نفر از افرادی که توسط  این گروهک تروریستی به گروگان گرفته شده بودند، را آزاد کند.

در منطقه «خالدیه» نیز عملیاتی صورت گرفت که تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند، در این میان نام یکی از مجرمین خطرناک"خیرالله سلقینی"و باند "عبدالباسط ساروت" نیز به چشم می‌خورد.

در منطقه «الباب» یکی از اعضای گروهک تروریستی «تنظیم الجهاد و النصره »به نام "أبوفراس انصاری"نیز به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شد.

در شهر «حسکه» نیروهای امنیتی ارتش سوریه، طی چند عملیات توانستند یک پادگان نظامی در منطقه «أصفر و نجار» در «رأس العین» در شمال حسکه را از محاصره نیروهای تروریستی خارج کنند.

در عملیات امروز در سوریه نیز بیش از 150 تروریست کشته شدند که اغلب از شهروندان کشورهای دیگر بودند و تعداد زیادی زخمی و 12 خودرو حمل دوشکا نابود شده است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول