اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خالد مشعل: سران عربی و اسلامی قواعد بازی را تغییر دهند

خبرگزاری فارس: خالد مشعل با اشاره به اینکه حماس باید نتیجه بهار عربی در کشورهای منطقه را ببیند، از رهبران عربی و اسلامی خواست تا قواعد بازی را تغییر دهند.

خالد مشعل: سران عربی و اسلامی قواعد بازی را تغییر دهند

به گزارش فارس، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی با تمجید از احمد الجعبری فرمانده شهید مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که وی قهرمان زندگی کرد و قهرمانانه به شهادت رسید، او تاکتیک های نظامی خاصی برای خود داشت.

وی ابراز داشت، نتانیاهو و باراک و لیبرمن فکر می کنند که حماس را در غزه مجازات می کنند، اما اسرائیل رژیم غاصب است و غاصب نمی تواند برای خود در مقابل تمامی مردم زمین بازدارندگی ایجاد کند. وی تاکید کرد: این ما هستیم که قدرت بازدارندگی در مقابل اسرائیل داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه این گروه به تمام کسانی که در مسیر مقاومت یاور آنها بوده اند، وفادار می ماند، از مردم غزه نیز خواست تا ثابت قدم باشند، چرا که آنها اهل حماسه سازی های بزرگ هستند. وی از مردم خواست تا اجازه بدهند مسئولان نظامی با عقل هوشیار و قلب شجاع این مبارزه را مدیریت کنند.

وی دشمن را ضعیف خواند و گفت که نباید به جولان ها و هیاهوی آن توجهی کرد، وی تاکید کرد که باید علاوه بر تفنگ مقاومت در عرصه دموکراسی، آزادی و کرامت نیز تلاش کرد، چرا که تعارضی بین حمل سلاح علیه دشمن و دموکراسی در داخل کشور وجود ندارد.

مشعل با اشاره به اینکه حماس باید نتیجه بهار عربی در کشورهای عربی منطقه را ببیند، گفت که مصر ثابت کرده است که روشی جدیدی را در پیش گرفته است، او گفت که رهبران عربی و اسلامی باید قواعد بازی را تغییر دهند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول