اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ارتش سوریه محل تجمع گروهک ارتش آزاد در حلب را هدف گرفت

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه تجمع گروهک‌های مسلح در مناطق «مسکنه»، «الباب»،«الخفسه»، «السکری» و «المسلمیه» را مورد هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن 2 نفر از افراد مسلح شد.

ارتش سوریه محل تجمع گروهک ارتش آزاد در حلب را هدف گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در حلب، ارتش سوریه تجمع گروهک‌های مسلح در منطقه «مسکنه»، «الباب»،«الخفسه»، «السکری» و «المسلمیه» را مورد هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن دو نفر از افراد مسلح شد.

 

همچنین حمله به مقر مرکزی فرماندهان گروهک تروریستی در«یرمون»، 13 کشته بر جای گذاشت.

 

ارتش سوریه محل استقرار گروهک‌های تروریستی در مسکنه و الباب، در نزدیکی یک مدرسه دینی در منطقه خفسه را مورد هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌‌ها و انهدام چند دستگاه خودروی حامل مسلسل و دوشکا شد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: نیروهای ارتش سوریه مقر گروهک های تروریستی در منطقه السکری و المسلمیه را مورد هدف قرارد داند که منجر به نابودی سه ایست بازرسی و سه خودروی حامل مسلسل و دوشکا، شد.

 

همچنین در پی نابودی سه خودرو حامل سلاح، متعلق به گروهک‌های تروریستی تمامی سرنشینان آن کشته شدند و پس از حمله به مقر فرماندهی گروهک‌های تروریستی در میدان الیرمون 13 نفر کشته شدند.

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول