اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد برگزاری نماز جمعه

باغملکی‌ها در بازسازی مساجد زلزله دیده آذربایجان مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه باغملک از تشکیل ستاد کمک به بازسازی مساجد شهرهای زلزله زده آذربایجان شرقی در این شهرستان خبر داد.

باغملکی‌ها در بازسازی مساجد زلزله دیده آذربایجان مشارکت می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: این ستاد توسط ستاد برگزاری نمازجمعه تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: در زلزله غمبار ورزقان، هریس و اهر به تعدادی از مساجد شهرهای زلزله زده خسارات وارد شد که برای کمک به بازسازی این مسجد‌ها ستادی را در سطح شهرستان باغملک تشکیل دادیم.

هاشمی‌نژاد به آغاز فعالیت این ستاد اشاره کرد و افزود: از ابتدای فعالیت کوتاه مدت این ستاد تا کنون حدود 13 میلیون ریال از سوی مردم جمع آوری شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عموم خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به دبیر ستاد کمک به بازسازی مساجد شهرهای زلزله زده آذربایجان شرقی تحویل دهند و یا در ساعات اداری برای شرکت در این امر خیر به دفتر امام جمعه مراجعه نمایند.

این خطیب جمعه خاطر نشان کرد: ‌ کمک‌های جمع آوری شده توسط مردم نیکوکار شهرستان باغملک به آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تحویل داده خواهد شد.

هاشمی‌نژاد افزود: آیت الله جزایری هم این کمک‌ها را در اختیار آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز قرار می‌دهد تا از این طریق برای بازسازی مساجد شهرهای زلزله زده آذربایجان شرقی هزینه شود.

مسئول ستاد کمک به بازسازی مساجد شهرهای زلزله زده آذربایجان شرقی باغملک گفت: از همه علاقه مندان به انجام کارهای خیر می‌خواهیم تا با مشارکت در این کار، موجبات رضایت خداوند متعال را فرهم سازند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول