اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

با تاکید بر مداخله شورای امنیت برای توقف فوری حملات

پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده پاکستان در سازمان ملل موج جدید حملات اسرائیل به فلسطینیان ساکن در نوار غزه را به‌شدت محکوم کرد و خواستار پایان فوری این عملیات شد.

پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، «مسعود خان» نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل در جلسه اضطراری سازمان ملل با اشاره به اینکه حملات هوایی اسرائیل به غزه صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند، تصریح کرد که این شورا باید برای مقابله با این موضوع به نقش خود عمل کند.

مسعود خان گفت: استفاده بیش از حد اسرائیل از نیروهای نظامی در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز مردم در برخی شهرهای فلسطین غیرقابل قبول است.

به گزارش پایگاه خبری «داون» پاکستان، وی با اعلام اینکه جامعه بین‌الملل باید در این موضوع وارد عمل شود، افزود: شورای امنیت باید اسرائیل را وادار به توقف فوری این حملات کرده و جان مردم غیرنظامی را حفظ کند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته یورش به نوار غزه را در عملیاتی تحت عنوان «ستون ابرها» آغاز کرده و تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

در این حملات دست‌کم 15 فلسطینی از جمله یکی از رهبران حماس به شهادت رسید و بیش از 100 تن نیز زخمی شدند.

در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 196 موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول