اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز‌ از ساعت ‌‌14:30 تا 16 در مسجد آیت‌الله بروجردی

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله نجومی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله نجومی امروز از ساعت 30:‌14 تا 16 در مسجد آیت‌الله بروجردی برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله نجومی برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله سیدمرتضی نجومی کرمانشاهی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: آیت‌الله سیدمرتضی نجومی کرمانشاهی از جمله تاثیرگذارترین چهره‌های معنوی، هنری و انقلابی ایران زمین‌؛ در سراسر طول عمر پرخیر و برکت خویش منشأ خدمات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه مردم شریف و خداجوی کرمانشاه در ابعاد و وجوه مختلف بودند.

این پیام ادامه می‌دهد: تاثیر شخصیت ایشان تنها به عرصه کتابت و خوشنویسی محدود نگشته بلکه با نگارش چندین و چند رساله فقهی در تعظیم و تکریم شعائر اسلامی نیز کوشیده و در روند حرکت و ایجاد شور انقلابی در استان کرمانشاه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) نیز نقشی محوری ایفا کرده است.

این پیام تصریح می‌کند: بی‌تردید نام والا و سیره‌ عرفانی آن فقیه مجاهد که همواره از زمره یاران واقعی و مخلص ولایت بودند‌؛ برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس و ولایتمدار استان کرمانشاه خواهد ماند.

 هم‌اکنون که سومین سال عروج عارفانه آن پیر ربّانی از عالم ملک به ملکوت با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مقارن شده است، یاد و خاطره آن عزیز سفرکرده را که همواره در راه ترویج فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی اهتمامی ویژه داشت، گرامی داشته و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی ایشان را با ابرار و اجداد معظمشان مسئلت داریم و از عموم مردم غیور و قدرشناس استان دعوت می‌کنیم که در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت این عالم ربانی که امروز 25 آبان ماه از ساعت ‌‌14:30 تا 16 در مسجد آیت‌الله بروجردی برگزار می‌شود حضور بهم رسانند. 

انتهای پیام/2700/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول