اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک تحلیل‌گر امور اسرائیل:

نتانیاهو وارد حمله زمینی علیه غزه نخواهد شد

خبرگزاری فارس: یک تحلیل‌گر عرب امور اسرائیل اظهار داشت که تل‌آویو به حملات هوایی علیه غزه بسنده خواهد کرد و وارد جنگ زمینی نخواهد شد زیرا تا پیش از انتخابات اسرائیل، جنگ با غزه در اولویت نیست.

نتانیاهو وارد حمله زمینی علیه غزه نخواهد شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، «اکرم عطاء الله» تحلیل‌گر امور اسرائیل در تحلیل تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از عصر روز چهارشنبه آغاز شده است، گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به همین حملات هوایی علیه غزه اکتفا خواهد کرد و این نقشه اسرائیلی‌ها است و این حمله به هیچ وجه به حمله زمینی به نوار غزه تبدیل نخواهد شد.

وی افزود: این مقاومت فلسطین است که ماهیت مرحله آتی درگیری با دشمن صهیونیستی را تعیین می‌‌کند نه فرماندهان اسرائیل. زیرا در این میان «احمد الجعبری» از رهبران گردانهای «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس ترور شده است و واکنش مقاومت نیز طبیعی است.

عطاء الله تاکید کرد: رهبران صهیونیست همان‌گونه که خود ادعا می‌کنند کاملا از ارتش صهیونیستی در ترور جعبری و بمباران مواضع مقاومت فلسطین، راضی هستند. در چنین شرایطی نتانیاهو اکنون به راحتی وارد دور انتخابات می‌شود زیرا رضایت اکثریت صهیونیست‌ها را با خود دارد.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به نوار غزه حمله زمینی نمی‌کند و این امر از نتانیاهو پیش از انتخابات بعید است اما اگر مقاومت فلسطین در پاسخ به ترور جعبری از موشک‌های قوی‌تر و با برد بالاتری استفاده کند، این امر نیز از اولویت‌های نتانیاهو خواهد شد.

عطاء‌الله گفت: نتانیاهو اکنون به صهیونیست‌ها می‌گوید: من کابوس شما و یکی از بزرگترین مجرمان، مسئول اول به اسارت گرفتن «گلعاد شالیت» و مسئول اصلی بسیاری از عملیات‌های مقاومت در خاک اسرائیل را کشته‌ام.

این تحلیل‌گر سیاسی تصریح کرد که نتانیاهو با این کار، آراء زیادی برای خود خریده است و تا برای دور جدید انتخابات نخست‌وزیری نیز آماده باشد.

انتخابات قرار است اوایل ماه ژانویه آینده برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود نتانیاهو اکثریت آراء را کسب کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول