اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری جان گرفت

شهرداری به دنبال بازیکن تراز اول خارجی

خبرگزاری فارس: تیم وا‌لیبال شهرداری تبریز در هفته ششم سوپر لیگ باشگاه‌های کشور ‌قدرت خود را به تیم کاشانی دیکته کرده و با برد برابر این تیم جان دوباره بگیرد.

شهرداری به دنبال بازیکن تراز اول خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم والیبال تبریز با مصدوم شدن مهدی کریمی و جدایی دنی بازیکن ایتالیایی‌اش هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ فنی افت کرده بود با بازی تثبیت نفرات اصلی و میدان دادن به جوانان خود توانست تیم باریج اسانس را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دهد.

گیم اول بازی با نتیجه 25-17 به سود شهرداری خاتمه یافت تا طرفداران سالن از فاصله هشت امتیازی این گیم به وجد آیند. گیم دوم هم گیم شهرداری تبریز بود زیرا این تیم کوبنده‌تر از گیم دوم ظاهر شد و حریف نتوانست امتیازی بیشتر از 16 به دست بیاورد و 25-16 باز شهرداری تبریز پیروز میدان بود.

اما این پایان کار نبود و هواداران تبریز می‌ترسیدند باز شهرداری مثل چند بازی گذشته بازی را رها کرده و نتیجه را به حریف واگذار کنند اما بازیکنان شهرداری با برد 25-19 نشان دادند که والیبال دوستان تبریزی با تیم متحول شده‌ای روبه‌رو هستند.

بازی هفته هفتم برای شهرداری بسیار حائز اهمیت است زیرا این تیم برابر تیم سایپای البرز یکی دیگر از مدعیان امسال والیبال کشور روبه‌رو خواهد شد و در صورت پیروزی می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کرده و ناکامی چند بازی گذشته را به باد فراموشی بسپارد.

برد برابر سایپا می‌تواند حداقل دو پله جایگاه شهرداری را در جدول مسابقات ارتقا دهد و این تیم را با روحیه‌ای آماده مهیای بازی سخت هفته هشتم برابر تیم صدر جدولی کویر یزد کند.

البته شنیده‌ها حاکی از این است که شهرداری تبریز به دنبال یک بازیکن تراز اول خارجی است تا این تیم را در ادامه مسابقات همراهی کرده و شهرداری تبریز قدرت گذشته خود را باز یابد.

انتهای پیام/2293/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول