اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شب سیاه صهیونیست ها چگونه گذشت

خبرگزاری فارس: با آغاز پاسخ های کوبنده گروه های مقاومت فلسطین در بیش از صد بار حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست ها دیشب را در سکوت، وحشت و تاریکی گذراندند.

شب سیاه صهیونیست ها چگونه گذشت

به گزارش فارس، با آغاز حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز و پاسخ های کوبنده مقاومت در هدف قرار دادن سرزمین های اشغالی بیش از صد بار با موشک، شهرک نشینان صهیونیست دیشب را در سکوت، وحشت و خاموشی به سر بردند،  در این موشک باران‌ها که برای اولین بار شهرهایی مانند تل آویو و منطقه تاسیسات هسته ای دیمونا را نیز شامل شد، خطوط شبکه برق جنوب تل‌آویو هدف اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفته و آسیب دید که در پی آن برق بخشی از این شهر قطع شد.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرده که ناو جنگی رژیم صهیونیستی در سواحل غزه با موشک "کورنت" هدف قرار گرفته است. در این حمله یک نظامی کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

دیشب صهیونیست ها در وضعیت بغرنجی به سر برده و در حالیکه از ترس موشک‌های مقاومت به پناهگاهها رفته بودند، شب را به صبح رساندند، بسیاری از آنها نیز شبانه از مرزهای جنوبی عازم بخش های شمالی یا مرکزی شدند که به اعتقاد آنها از امنیت بیشتری برخوردار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول