اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سانسور اخبار غزه در شبکه خبری العربیه

خبرگزاری فارس: شبکه خبری العربیه که روزانه اخبار سوریه را در صدر اخبار خود قرار داده و خبرهای ضد سوری منتشر می‌کند، در پوشش اخبار غزه سانسور خبری را در پیش گرفته است.

سانسور اخبار غزه در شبکه خبری العربیه

به گزارش فارس، شبکه خبری العربیه از پوشش حملات موشکی مقاومت که توانمندی نیروهای مقاومت را به معرض نمایش می کند، خودداری کرده و همچنان تمرکز اخبار خود را روی تحولات سوریه قرار داده است.

شبکه العربیه که از حمایت مالی عربستان برخوردار است از پوشش خبری جنایت صهیونیست‌ها در غزه خودداری کرده و صحنه های درگیری در سوریه را نشان می دهد.

این شبکه حتی در انتشار برخی از اخبار درباره غزه به انعکاس اخبار منفی با هدف کاستن روحیه مقاومت فلسطین روی می‌آورد و با هدف به حاشیه راندن اخبار غزه در بین برنامه آگهی‌های بازرگانی پخش می‌کند.

در حمله دیروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۸ فلسطینی شهید و بیش از ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

با وجود گذشت چندین ساعت از دور جدید تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سران رژیم‌های مرتجع عرب همچنان سکوت پیشه کرده‌اند و قرار است اتحادیه عرب روز شنبه نشستی در این باره برگزار کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول