اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله واعظ طبسی

پرچم آستان قدس رضوی به 486 هیئت عزاداری ایران و پاکستان اهدا شد

خبرگزاری فارس: با حضور آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان پرچم متبرک آستان قدس رضوی به 486 هیئت عزاداری در ایران و پاکستان اهدا شد.

پرچم آستان قدس رضوی به 486 هیئت عزاداری ایران و پاکستان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرچم متبرک آستان قدس رضوی عصر امروز در مراسمی با حضور آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به 486 هیئت عزاداری در 28 استان ایران و جمعی از هیئت‌های عزاداری پاکستان اهدا شد.

همچنین تاکنون یک‌هزار و 630 پرچم تحویل هیئت‌های عزاداری سراسر کشور شده و 2 هزار و 600 هیئت عزاداری در نوبت تحویل پرچم متبرک آستان قدس رضوی هستند.

در این مراسم که در تالار اماکن آستان قدس رضوی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) برگزار شد، هیئت‌هایی از کشور پاکستان و همچنین از استان‌های کشور از جمله استان خراسان رضوی، شمالی، تهران، آذربایجان، خوزستان، زنجان، قزوین، قم و ... حضور داشته و پرچم متبرک آستان قدس رضوی را دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در این مراسم خطاب به مسئولان هیئت‌های عزاداری اظهار کرد: اخلاق و ادب در مراسم‌های عزاداری اهل بیت بسیار ضروری است، عزاداری سنتی قوی‌ترین و تأثیرگذارترین عزاداری است. که گذشتگان ما آن را در مجالس اهل بیت (ع) اجرا می‌کردند.

آیت‌الله واعظ طبسی ادامه داد: با آن چه که موجب سوژه و سوء‌استفاده دشمن می‌شود، باید برخورد کنیم و نشان دهیم اسلام منطقی و بدون هرگونه آسیب و آفت است.

وی متذکر شد: مداحان و شاعران نیز باید در مداحی و سرودن شعر پیام انقلاب را به جهان برسانند و در نوحه‌سرایی‌ها نیز نهضت عاشورا، شجاعت و غیرت انقلاب را نشان دهند.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول