اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

نباید کسی بدون سند و مدرک مقابل دوربین کذب بگوید/ از افشاریان شکایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از خداداد افشاریان به واسطه اتهامات وارده بدون سند و مدرک به باشگاه آلومینیوم المهدی شکایت می‌کنیم.

نباید کسی بدون سند و مدرک مقابل دوربین کذب بگوید/ از افشاریان شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، حسین جباری‌زاده اظهار داشت: در برنامه نود 22 آبان‌ماه افشاریان بدون آنکه سند و مدرکی داشته باشد سخنانی را بر زبان آورد که به هیچ وجه صحت نداشته و تنها برای گمراه کردن افکار عمومی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم تمام سخنان این کارشناس داوری را رد کرده و اتهامات این شخص را با سند ارائه می‌کند، افزود: با طرح دادخواستی از این فرد شکایت خواهیم کرد تا از حقانیت باشگاه آلومینیوم المهدی دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیم با اتکا بر توانایی‌های خود و بدون هیچ ارتباطی شش هفته مانده به پایان مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را گرفت، تصریح کرد: نباید آقایان به خود اجازه دهند با طرح مسائلی برای پررنگ کردن خودشان، حیثیت یک باشگاه جوان و سالم را مقابل 70 میلیون بیننده مقابل تلویزیون ببرند.

جباری‌زاده اضافه کرد: چطور در بازی فصل گذشته برابر شهرداری یاسوج صمد اکبری که حتی اسمش جزو لیست هم نبود، در میانه‌های بازی وارد میدان شده و حتی دروازه ما را باز کرد، نفوذ همین آقایان نادیده گرفته شد اما حالا که موضوع به دعوای شخصی می‌رسد به دلیل نبود حرفی دیگر، اعتبار باشگاه آلومینیوم را زیر سوال می‌برند.

وی در پایان اضافه کرد: از کمیته انضباطی می‌خواهم با پیگیری جدی این مسئله از حیثیت باشگاه آلومینیوم دفاع کرده و با محکوم کردن چنین افرادی نگذارند اخلاق در فوتبال از بین رفته و حقانیت و اخلاق‌مداری زیر پا له شود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول