اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

پروژه احداث 8 تالار بزرگ در شهرهای کشور شتاب گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه احداث هشت تالار بزرگ در هشت شهر کشور طی ماه‌های اخیر شتاب قابل توجهی به خود گرفته است.

پروژه احداث 8 تالار بزرگ در شهرهای کشور شتاب گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در بازدید از تالار مرکزی یزد با اشاره به اینکه هشت تالار بزرگ در شهرهای کشور از جمله یزد، کرمان، قم، ارومیه، ساری و یاسوج در حال ساخت است، اظهار داشت: روند ساخت این پروژه در ماه‌های اخیر شتاب گرفته است.

وی افزود: در صدد هستیم با بازدیدهای دوره‌ای از این تالارها از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز و مشکلات احتمالی آنها قرار گیریم و آنها را برطرف کنیم تا در روند ساخت آنها خللی ایجاد نشود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تالار مرکزی شهر یزد یکی از پروژه‌های فرهنگی مهر ماندگار است که در نظر داریم در ابتدای سال آینده آن را تکمیل و بهره‌برداری کنیم.

فداکار خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمام اعتبارات لازم برای ساخت تالار مرکزی یزد تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: احداث تالار مرکزی شهر یزد یک نیاز مهم بود که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه، گوشه‌ای از نیازهای استان به فضاهای فرهنگی و هنری تامین شود.

به گزارش فارس، پروژه تالار بزرگ مرکزی یزد در فضایی به وسعت 13 هزار و 398 مترمربع زیربنا احداث شده و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به شمار می‌رود.

این پروژه با 70 درصد پیشرفت کار در دست تکمیل و ساخت است و شامل فضاهایی نظیر سالن‌های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، غرفه‌های پلاتوهای تمرین، فضای نمایشگاهی و کلاس‌های آموزشی است.

تالار مرکزی شهر یزد یکی از پروژه‌های مهر ماندگار است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2464/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول