اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای عبرت خطاکاران

3 متجاوز به عنف در اراک اعدام شدند

خبرگزاری فارس: سه متجاوز به عنف صبح امروز در ملأعام در خیابان داوران اراک که محل ارتکاب جرم این سه متجاوز بود به دار مجازات آویخته شدند.

3 متجاوز به عنف در اراک اعدام شدند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه مراسم اعدام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه پرونده این سه متهم در شعبه سه دادگاه کیفری استان رسیدگی و منجر به حکم اعدام برای سه نفر شد، گفت: سپس هیئت عمومی کیفری دیوان عالی کشور رأی را تایید کرده که صبح امروز شاهد اجرای آن بودیم.

حکمت‌علی مظفری اظهار داشت: این سه متجاوز به عنف به نام‌های بهزاد. ع، متهم ردیف اول 27 ساله، مهدی. م 27 ساله متهم ردیف دوم و میثم. م 37 ساله متهم ردیف سه این پرونده بودند که بعد از مراحل قانونی به مجازات رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این جرم در سال 84 به وقوع پیوسته تصریح کرد: این سه متهم به عنوان مسافرکش اقدام به سوار کردن دختر جوانی می‌کنند و وی را به زور به یک خانه برده و هر سه نفر آن‌ها مرتکب تجاوز به عنف می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: این خانم بعد از وقوع جرم به مراجع مربوطه مراجعه می‌کند و یک گزارش کامل از این حادثه تهیه و بلافاصله برای دستگیری متهمان اقدام می‌شود.

مظفری گفت: دو نفر از متهمان توسط نیروی انتظامی دستگیر و یک نفر از آنان که متوجه این اقدام می‌شود به یک شهر نامعلوم متواری می‌شود اما برای پیدا کردن متهم اقدامات لازم در حال پیگیری بود.

وی افزود: متهم فراری بعد از یک سال که فکر می‌کرد آب‌ها از آسیاب افتاده به اراک باز می‌گردد اما باز متوجه می‌شود که نیروهای انتظامی به دنبال دستگیری وی هستند و باز تصمیم به فرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی استان مرکزی اظهار داشت: متهم که پولی در بساط نداشت قبل از اقدام به فرار برای باجگیری، یک جوان را به محل آرامی در شهر می‌کشاند و هنگامی که این فرد در برابر زورگیری مقاومت می‌کند، متهم با یک چوب چندین بار به سر این جوان ضربه وارد کرده که باعت مرگ وی می‌شود و کارنامه خود را با یک قتل سنگین‌تر می‌کند.

مظفری بیان کرد: وی که به عنوان متهم ردیف اول شناخته شده بود، بعد از ارتکاب به قتل توسط ماموران دستگیر و روانه زندان می‌شود و بعد از گذراندن مراحل قضایی سه مجرم صبح امروز برای عبرت خطاکاران در محل وقوع جرم و دیدگان عموم مردم به دار مجازات آویخته می‌شوند.

انتهای پیام/187001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول