اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

مجتمع تفریحی خدماتی سیرنگ افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع تفریحی خدماتی سیرنگ با حضور استاندار قم، معاونان برنامه‌ریزی و هماهنگی امور زائرین استانداری قم، فرماندار و شهردار قم به صورت رسمی افتتاح شد.

مجتمع تفریحی خدماتی سیرنگ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین میراکبری سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح رسمی مجتمع سیرنگ که در رستوران گردان این مجتمع برگزار شد به تشریح پروسه ساخت این مجتمع پرداخت و اظهار کرد: نام‌های گوناگونی برای این مجتمع پیشنهاد شد و در نهایت سیرنگ برای این مجتمع انتخاب شد.

وی با اشاره به علل طولانی شدن ساخت این مجتمع بیان کرد: زمین این مجتمع از سال 79 تا 83 در قالب 19 واحد مسکونی فرسوده خریداری شد.

مدیر مجتمع سیرنگ ادامه داد: از سال 83 تا سال 85 بخش عمده‌ای از تملک‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه تصرف دو ملک ما را با مشکلاتی مواجه کرد تصریح کرد: مشکلات تملک این دو ملک با مصالحه برطرف شد اما یکی از مهم‌ترین علل طولانی شدن پروژه احداث مجتمع سیرنگ، تملک این دو ملک بود.

وی اضافه کرد: نقشه این مجتمع با همکاری چند تن از مهندسان خوش‌نام کشور طراحی و به صورت مدرن ساخته شد.

مدیر مجتمع سیرنگ با تبیین دلایل ساخت این مجتمع بیان کرد: این مجتمع علاوه بر توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذار به تمرکز چندین بخش خدماتی، تالار، فست فود، دفاتر اداری و صنوف گوناگون اهتمام دارد.

وی با بیان اینکه شهر قم در چند سال گذشته امنیت مالی و جانی را به صورت مطلوب برای شهروندان تامین کرده‌ است تصریح کرد: تامین مکانی مناسب برای شهروندان و زائران کریمه اهل بیت (س) از جمله اهداف ساخت این مجتمع در بخش مرکزی شهر است.

میر اکبری از دیگر ویژگی‌های این مجتمع را نزدیک بودن به حرم حضرت معصومه (س) و نمایان بودن گنبد و بارگاه کریمه اهل بیت (س) عنوان کرد.

انتهای پیام/78005/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول