اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال تهران خبر داد

اجرای برنامه‏‌های فرهنگی قبل از بازی ایران ـ ازبکستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان تهران از اجرای برنامه‏ های متنوع فرهنگی قبل از آغاز دیدار تیم‏های ملی فوتبال ایران و ازبکستان خبر داد.

اجرای برنامه‏‌های فرهنگی قبل از بازی ایران ـ ازبکستان

حبیب‏الله ابوالحسن‏‌شیرازی امروز در گفت ‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دیدار تیم‏های فوتبال ایران و ازبکستان از سری رقابت‏های مقدماتی جام جهانی برزیل برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال استان تهران نیز برای برگزاری این دیدار حساس همکاری لازم با فدراسیون فوتبال ایران و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را خواهد داشت.

ابوالحسن‏‌شیرازی اضافه کرد: خوشبختانه در جلساتی متعدد برنامه‌‏ریزی‏های دقیقی در این زمینه صورت گرفت و مشکل خاصی در برگزاری این دیدار وجود ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: تماشاگران ایرانی بر حسب عادت همیشگی ساعاتی قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه می‏شوند.

وی ادامه داد: با توجه به این تجربه، برنامه‏‌های متنوع فرهنگی برای حضار در ورزشگاه قبل از آغاز دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در نظر گرفته شده است.

ابوالحسن‏ شیرازی اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه‏ ها ایجاد فضایی فرهنگی در این مجموعه ورزشی برای جلب رضایت تماشاگران است.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: بی‏شک فردا تماشاگران فرهنگی و فرهنگ‏دوست ایرانی به عنوان یار دوازدهم تیم ملی فوتبال برای کسب پیروزی همه توان خود را به کار می‏گیرند.

بر اساس این گزارش، دیدار تیم‏های فوتبال ایران و ازبکستان از سری رقابت‏های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 19 فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‏شود.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه دور رفت خود پس از کره جنوبی و به دلیل تفاضل کم‏تر در رده دوم گروه نخست قرار دارد.

بر اساس نظر کارشناسان امر پیروزی فردا مقابل ازبکستان با توجه به دیدار بعدی با تیم ملی فوتبال قطر در دوحه و همچنین لبنان در تهران بسیار سرنوشت‏‌ساز تلقی می‏شود.

انتهای پیام/67009/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول