اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی حرم امامین عسکریین را زیارت کرد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله نوری‌همدانی که در کشور عراق به سر می‌برد، آستان مقدس امامین عسکریین را زیارت کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی حرم امامین عسکریین را زیارت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سفر آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله نوری‌همدانی و هیئت همراه امروز با حضور در سامرا، بر مزار امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع) و سرداب غیبت حاضر شده و به عبادت پرداختند.

وی بعد از زیارت و دعا و برقراری مجلس روضه در جوار این امامین همامین همراه با متولی حرم حجت‌الاسلام شیخ حیدر یعقوبی از نزدیک صحن و رواق‌های مشرف به حرم را که در حال توسعه هستند، مورد بازدید قرار داد و ضمن تقدیر و تشکر از ستاد عتبات عالیات همراهی مردم و دولت عراق و زحمات نیروهای امنیتی در اطراف حرم، این مرکز را نشانه ایمان مؤمنان و محل اجابت دعا و تجلی عشق و بندگی الهی در راه معارف و دانستنی‌های دینی معرفی کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی کمک‌کنندگان به ساخت گنبد و ضریح امامین عسکریین را عاشقان مکتب اهل بیت(ع) معرفی کرد و گفت: در طول زمان مردم با کمک‌های مالی و پشتیبانی‌های معنوی احیاگر میراث فرهنگی تشیع بوده‌اند.

این مرجع تقلید همچنین با حضور بر مزار حاج آقارضا همدانی صاحب کتاب مصباح الفقیه برای همه علمای اسلام که در این خاک مقدم دفن شده‌ فاتحه خواند.

آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن دعا برای موفقیت‌های رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت بزرگ ایران گفت: اینجانب خود را نایب الزیاره همه مردم ایران اسلامی می‌دانم.

انتهای پیام/‌2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول