اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

مرمت کامل بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر حفاظت از آثار تاریخی و باستانی منطقه را ضرورتی جدی عنوان کرد و گفت: مرمت کامل بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری ضروری است.

مرمت کامل بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعدازظهر امروز در آیین افتتاح مرمت بازار تاریخی اهر که بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده بود، اظهار کرد: در کنار آثار تاریخی منطقه باید به صنایع‌دستی خصوصاً محصول عشایری و روستایی دستباف ورنی که یکی از صنایع‌دستی مطرح و ارز‌آور کشور است توجه جدی شده و با برگزاری جشنواره‌های مختلف در شناساندن این صنعت دستی تلاش شود.

وی، خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را بزرگ‌ترین عبادت برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم در این راه از یکدیگر پیشی گرفته و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حاجی‌زاده همچنین از تلاش‌های انجام شده در بازسازی بازار تاریخی اهر قدردانی کرد.

به اکثر آثار تاریخی شهرستان اهر از جمله کاروانسرای شاه عباسی، کاروانسرای گوره درق، خانه دکتر قاسم اهری، حصار خشتی و بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری در زلزله اخیر آسیب جدی وارد شده و نیازمند توجه جدی مسئولان امر است.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول