اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد گرامیداشت مراسم 15 خرداد:

تصمیمات در مورد 15 خرداد در قالب ستاد اتخاذ شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد گرامیداشت مراسم 15 خرداد شهرستان‌های استان تهران گفت: تصمیمات در مورد مراسم 15 خرداد در قالب ستاد 15 خرداد اتخاذ شود.

تصمیمات در مورد 15 خرداد در قالب ستاد اتخاذ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دبیرخانه دائمی 15 خرداد با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، اعضای دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن سالگرد نیم قرن قیام تاریخی کفن پوشان منطقه از همه مسئولان خواست با تلاش بیشتر برای انجام هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله 15 خرداد دین خود را ادا کنند.

مسئول ستاد 15 خرداد شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر برنامه‌ریزی مدون و حساب شده در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های این قیام خونین گفت: اجرای برنامه‌های جزیره‌ای پسندیده نیست، متولی اجرای برنامه‌ها و بزرگداشت‌های قیام خونین 15 خرداد ستاد 15 خرداد است که مسئولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح کرد: بنابراین لازم است کلیه تصمیمات در مورد مراسم 15 خرداد در قالب ستاد 15 خرداد اتخاذ شود، با توجه به تقارن 15 خرداد سال 92 با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، مراسم حساسی پیش رو داریم و همین امر لزوم وحدت رویه و اتخاذ تصمیمات در مورد مراسم 15 خرداد از طریق ستاد برگزاری مراسم 15 خرداد را مضاعف می‌سازد.

حجت‌الاسلام محمودی از همه دست‌اندرکاران خواست مراقب باشند از مراسم ملی 15 خرداد استفاده سیاسی به نفع فرد یا گروه خاصی نشود.

وی ضمن تاکید بر تشکیل ستاد ملی 15 خرداد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز، عنوان کرد: امسال تمام شهرستان‌ها و استان‌های کشور جهت گرامیداشت قیام 15 خرداد بسیج شده‌اند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم با برگزاری مراسم فاخر یاد و خاطره کفن پوشان سال 42 را گرامی بداریم.

مراسم‌ها فرهنگ ولایت‌مداری و بصیرت را در نسل جوان تزریق کند

فرماندار ورامین نیز حساسیت مراسم 15 خرداد 92 را به تمام مسئولان یادآور شد و با مثبت ارزیابی کردن اقدامات سال‌های گذشته ستاد 15 خرداد، برگزاری مراسم جذاب‌تر و فاخرتر را که هر چه بیشتر فرهنگ ولایت‌مداری و بصیرت را در بین نسل‌های جوان تزریق کند، خواستار شد.

محسن منصوری استفاده از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه را بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و پیگیری پوشش رسانه‌ای مراسم اصلی یوم‌الله 15 خرداد را از مهمترین وظایف این ستاد عنوان کرد.

در ادامه این نشست مصوبات جلسات گذشته مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و هر یک از مسئولان پیشنهادات و اقدامات انجام شده توسط دستگاه خود را بیان داشتند.

در پایان جلسه مقرر شد جلسات دبیرخانه هر دو هفته یکبار و به‌ صورت گردشی در یکی از ادارات شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول