اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

استاندار تهران:

۲۴۰میلیارد تومان پروژه حمل و نقل در استان تهران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: 240 میلیارد تومان پروژه در حوزه راه به زودی در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۴۰میلیارد تومان پروژه حمل و نقل در استان تهران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، مرتضی تمدن در مراسم افتتاح فاز یک آزادراه شهید همت به طول 6 کیلومتر و تعریض آزادراه تهران ـ کرج به طول 12 کیلومتر در فاز یک، تصریح کرد: اجرای این پروژه به سرعت انجام گرفت، اما دلیل تأخیر در تکمیل آن وجود معارضان فراوان و به خصوص معارضان نظامی بود.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه با موانعی نظیر رقم‌های سنگین خاک‌برداری، محدودیت توپوگرافی، همجواری با مترو، کوهپایه و پادگان نظامی و از این قبیل مواجه بود.

تمدن اضافه کرد: امروز 540 میلیارد ریال پروژه شامل احداث فاز اول آزادراه شهید همت به طول 6 کیلومتر و تعریض آزادراه تهران ـ کرج به طول 12 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ضمن آنکه 240 میلیارد تومان پروژه دیگر در حوزه حمل و نقل استان تهران آماده بهره‌برداری است.

استاندار تهران تصریح کرد: لازم است قطعه دوم این پروژه از ورودی استان البرز تا میدان امام حسین کرج نیز به سرعت اجرایی شود.

وی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها علیه دولت، تصریح کرد: این دولت با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به مردم است اما برخی حسودان برای دولت مشکل‌آفرینی می‌کنند.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم استاندار البرز نیز گفت: ادامه فاز یک پروژه آزادراه همت تا کرج در فاز دو جزو پروژه‌های مهر ماندگار است و بزودی تا پایان عمر دولت به اتمام می‌رسد.

عربیان با بیان اینکه 10 درصد بار ترافیکی کشور روی جاده‌های استان البرز است، گفت: پروژه ادامه همت تا کرج، امروز به استان البرز متصل شد و تا پایان عمر دولت به میدان امام حسین کرج متصل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول