اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

«اف‌بی‌آی» تفتیش منزل معشوقه پترائوس را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: مأموران پلیس فدرال آمریکا در اقدامی شب گذشته به خانه معشوقه رئیس سازمان سیا رفتند و خانه وی را مورد جستجو قرار دادند.

«اف‌بی‌آی» تفتیش منزل معشوقه پترائوس را آغاز کرد

به گزارش فارس به نقل از شبکه «بی بی سی»،  پلیس فدرال آمریکا، شب گذشته به وقت محلی به منزل «پائولا برادول» افسر آمریکایی که با «پترائوس» رابطه پنهانی داشت و منجر به استعفای پترائوس به عنوان رئیس سیا شد، رفت و خانه او را مورد بازرسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این تفتیش قبل از ساعت 21:00 شب گذشته به وقت محلی انجام شد و مأموران اف بی آی به خانه برادول در «کارولینای شمالی» رفتند و خانه را تحت بازجویی قرار دادند اما جزئیات این تفتیش فاش نشد.

«استیون بویلان» سخنگوی سابق پترائوس در عراق در مصاحبه با «ای بی سی» می‌گوید که رابطه پترائوس با برادول دو ماه پس از آنکه پترائوس به ریاست سیا منصوب شد، آغاز و چهار ماه قبل پایان یافت.

مقام های ارشد پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) و سیا امروز در کنگره حاضر خواهند شد تا درباره تحقیقاتی که به کشف آن رابطه منجر شد توضیح دهند.

ماجرای رابطه پترائوس با پائولا برادول، روز جمعه هفته گذشته، سه روز پس از پیروزی مجدد باراک اوباما به ریاست جمهوری فاش شد.

گزارش‌ها حاکی  از آن است که مقامات اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا اواخر تابستان امسال از این رابطه با خبر شدند.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول