اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سناریوی «مثلث عشقی» و ایمیل‌های تهدید‌آمیز رئیس سیا را متحیر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دستگاه اطلاعاتی «سیا» پس از آگاهی از ارسال ایمیل‌های تهدید‌آمیز معشوقه‌اش به دوست خانوادگی‌اشان از اینکه او این زن سوم را یک رقیب عشقی می‌دانسته و او را با ایمیل تهدید می‌کرده ابراز بهت‌زدگی کرد.

سناریوی «مثلث عشقی» و ایمیل‌های تهدید‌آمیز رئیس سیا را متحیر کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یکی از دستیاران نزدیک به «دیوید پترائوس»، رئیس دستگاه اطلاعاتی «سیا» آمریکا که به دلیل فاش شدن رابطه‌اش با «پائولا برادول» افسر 38 ساله‌ای که شرح حال زندگانی او را می‌نوشت، مجبور به استعفا شد، روز دوشنبه پس از فاش شدن جزئیات جدیدی در خصوص این رابطه گفت که بازرسان «اف بی آی» به پترائوس گفتند که برادول ایمیل‌های ناشناسی را به «جیل کلی» یکی از دوستان خانوادگی پترائوس در زمانیکه پترائوس در فرماندهی مرکزی در تامپا بود، فرستاده بوده و به او هشدار داده بود که از پترائوس فاصله بگیرد.

این دستیار پترائوس که نخواست نامش فاش شود، تأکید کرد که پترائوس پس از آگاهی از این ماجرا به دوستان خود گفته که از اینکه شرحال نویس او مظنون به فرستادن ایمیل‌های تهدید‌آمیز به دوست خانوادگی پترائوس شده و او را یک رقیب عشقی پنداشته، بسیار متحیر شده است.

بر اساس این گزارش، مأموران اف‌بی‌آی، ایمیل‌هایی که برادول به کلی فرستاده بود را به پترائوس نشان ندادند اما به او گفتند که لحن و محتویات این ایمیل‌ها بسیار تهدیدآمیز بوده است به طوریکه کلی مجبور شده گزارش آنها را به اف بی آی دهد و همین امر منجر شده تا رابطه مخفیانه برادول و پترائوس کشف شده و رئیس سیا مجبور به استعفا شود.

یکی از مشاوران ارشد سابق و دوست پترائوس روز دوشنبه اعلام کرد که این رابطه پنهانی در سال 2011 آغاز شد، دو ماه بعد از آنکه پترائوس بعنوان رئیس سیا برگزیده شد.

پترائوس، 60 ساله، روز جمعه هفته گذشته پس از اعتراف به روابط نامشروع خود، استعفا کرد. او 38 سال است که با هولی پترائوس ازدواج کرده است و دو فرزند بزرگسال از جمله یک پسر دارد. برادول، 40 ساله، فارغ التحصیل آکادمی نظامی آمریکا و یک افسر وظیفه ارتش آمریکا نیز متأهل است و دو پسر نوجوان دارد.

ارتباط نامشروع پترائوس با برادول، موضوع نشست‌های روز چهارشنبه رهبران کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، «شان جویس» معاون رئیس اف‌بی‌آی و «مایکل مورل» معاون رئیس سیا خواهد بود.

قرار است پترائوس روز پنجشنبه مقابل کمیته کنگره‌ای حضور یابد تا درباره حمله 11 سپتامبر به کنسولگری آمریکا در بنغازی در لیبی که به کشته شدن 4 دیپلمات آمریکایی منتهی شد، توضیحاتی را ارائه دهد.

«جیل کلی»، 37 ساله، در «تامپا» ایالت «فلوریدا» زندگی می‌کند، و به صورت افتخاری در بخش روابط اجتماعی پایگاه نیروی هوای «مک دیل» در تامپا، محلی که فرماندهی مرکزی ارتش و فرماندهی نیروهای ویژه آمریکا مستقر بود، فعالیت می‌کرده است.

کلی و همسر وی به نام اسکات، روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما و خانواده ما برای بیش از 5 سال با ژنرال پترائوس و خانواده وی دوست بودند. ما به حریم خصوصی او خانواده وی احترام می‌گذاریم و می خواهیم به ما و 3 فرزند ما نیز چنین احترامی گذاشته شود.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول