اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: سرزمین فلسطین وقف اسلامی است/ تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین بار دیگر تاکید کرد سرزمین فلسطین وقف اسلامی است و چشم‌پوشی از حتی یک وجب از خاک آن جایز نیست.

هنیه: سرزمین فلسطین وقف اسلامی است/ تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» در دیدار با هیئتی از علمای مصر بر نقش علما در مسیر آزادسازی قدس و مسجدالاقصی تاکید کرد.

هنیه گفت: از آغاز محاصره تحمیلی بر نوار غزه تا کنون این نخستین هیئت رسمی دولتی وزارت اوقاف و الازهر است که به غزه سفر می‌کند و این نشاندهنده جایگاه مصر و نقش آن در آزادسازی فلسطین است.

وی افزود: عشق به مصر در قلب ماست زیرا مصر پایتخت خیر برای امت است و مصری‌ها سرزمین فلسطین را با خون‌های خود آبیاری کردند.

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین همچنین تاکید کرد که سرزمین فلسطین وقف اسلامی است و چشم‌پوشی از یک ذره از خاک پاک فلسطین جایز نیست و مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگرداندن حقوق ملت آن است.

وی تصریح کرد که سازش و مذاکرات سرباری بر قضیه فلسطین و ملت آن است و با شعار همین توافقنامه‌ها دشمن صهیونیستی شهرک‌سازی، ایست‌های بازرسی و محاصره را تبدیل به غول کرده است و بر این اساس تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین، مقاومت است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول