اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت برنامه‏سازان سمنانی

«رهایی فرشته» در سمنان تولید شد

خبرگزاری فارس: پویانمایی «رهایی فرشته» به همت برنامه‏سازان سمنانی در حوزه هنری استان سمنان تهیه و تولید شد.

«رهایی فرشته» در سمنان تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پویانمایی «رهایی فرشته» به تهیه‏کنندگی حوزه هنری استان سمنان در دفتر هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان و به مدت 17 دقیقه تولید شد.

موضوع این پویانمایی درباره «فطرس»، فرشته‏ای است که نافرمانی کرده و با انابه به درگاه الهی به دنبال بخشش گناهان خود از سوی خداوند مهربان است و در این راستا، اتفاقاتی رخ داده و منجر به بخشش گناهان این فرشته الهی می‏شود.

محمدعلی صمدی نویسنده، رسول آذرگون کارگردان، محمد احمدی و محمد ذوالفقاری طراح بیتوین، بنفشه کشاورز طراح رنگ و پس‏زمینه، علیرضا شریفی و آمنه فتح‏‏اللهی و راضیه آل‏حبیب مسئولان رنگ و چیدمان این پویانمایی هستند.

در تولید پویانمایی «رهایی فرشته»، داود قادری و طیبه محمدی کار کامپوزیت و رندر، علی نامدار صدابرداری، حامد رضایی سرپرستی گویندگان، حمید اسماعیلی و بابک ذوالفقاری صداگذاری و پیمان شریفی و مینا ذوالفقاری کار تدوین را بر عهده داشتند.

همچنین مهدی عربی ناظر کیفی و مهرداد معمارزاده، محمدمهدی قاسمی، سیدمهرداد میراکبری و شهاب ایلکا گویندگان پویانمایی «رهایی فرشته» هستند.

انتهای پیام/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول