اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

بیماری‌های واگیردار در اصفهان روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: 18 مرکز بهداشتی زیرمجموعه مرکز بهداشت شماره یک اصفهان قرار دارد که روزانه و به صورت تلفنی بیماری‌های واگیردار را رصد می‌کنند.

بیماری‌های واگیردار در اصفهان روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی فارسی عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدیدالاحداث مرکز بهداشتی و درمانی شهری دو طفلان اظهار کرد: در بحث کنترل بیماری‌های منطقه یک اصفهان، گزارش‌ها در مورد بیماری‌های واگیردار روزانه و از طریق تلفن فوری به این مرکز ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: 18 مرکز بهداشتی زیرمجموعه مرکز بهداشت شماره یک اصفهان قرار دارد که روزانه و به صورت تلفنی بیماری‌های واگیردار را رصد کرده و در مورد سایر بیماری‌ها نیز در پایان هر ماه گزارشات خود را از مراکز دولتی و خصوصی دریافت می‌کند.

مسئول واحد مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با بیان اینکه اجتماع اتباع بیگانه اصفهان در منطقه زینبیه قرار دارد، تصریح کرد: سالی دو بار و به فاصله یک ماه، در اردیبهشت و خردادماه، واکسیناسیون اتباع بیگانه در سطح استان اصفهان انجام می‌شود.

وی گفت: مرکز درمان مالاریا و سل در اصفهان به صورت رایگان خدمات را برای اتباع بیگانه و همشهریان ارائه می‌دهد که در این ارتباط نمونه‌گیری فعال خون برای تشخیص مالاریا و نمونه خلط برای تشخیص سال انجام می‌شود.

فارسی با اشاره به حوادث حیوان گزیدگی تاکید کرد: مرکز بهداشتی و درمانی ابن سینا واقع در ابتدای خیابانی به همین نام برای جلوگیری از بیماری‌های هاری، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: شماره تلفن 4464857 تا ساعت شش بعد از ظهر هر روز آماده دریافت گزارشات مختلف است و شهروندان می‌توانند پیغام خود را به صورت پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول