اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

سازش و سازگاری در زندگی مکمل یکدیگرند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه اهواز گفت: سازش و سازگاری در زندگی مکمل یکدیگرند و باید در زندگی این دو مقوله را مدنظر داشت.

سازش و سازگاری در زندگی مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، سارا سادات حکیم‌زاده عصر امروز در همایش خانواده پویا در این شهرستان به مناسبت روز ملی خانواده اظهار داشت: لازمه زندگی پویا آرامش و امنیت خاطر است که هر دو مقوله در سازش و سازگاری در زندگی خلاصه می‌شود.

وی افزود: سازگاری و سازش دو مقوله کاملا منفک هستند و به این دلیل نمی‌توان این دو موضوع را با هم در نظر گرفت زیرا جدا بودن این دو مقوله در مفاهیم زندگی پویا و خانواده موفق باعث دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر خواهدشد.

حکیم‌زاده خاطر نشان کرد: سازگاری به معنای آگاهی بخشی به یکدیگر درباره مسائل زندگی است از این رو   آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها در این باره بسیار می‌تواند در ساختن زندگی و خانواده پویا مؤثر باشد.

وی درباره مفهوم سازش تاکید کرد: مقوله سازش به معنی زندگی به یکدیگر بدون کمک و همیاری است و این مهم را باید در خانواده بسیار مواظب بود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: توجه به مسئله تربیت فرزندان نیز از جمله مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و نقش زن در این مسئله بسیار تاثیرگذار است.

حکیم‌زاده تاکید کرد: باید تلاش کرد تا نسلی با دانش و فرهیخته تربیت شود و بار سنگین این نوع تربیت برعهده بانوان است و به این دلیل باید در این راستا به بانوان اطلاعات لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول