اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

کشف 2 انبار بزرگ نگهداری کالاهای غیر‌مجاز در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: دو انبار بزرگ زیرزمینی نگهداری کالا‌های غیرمجاز در مشهد شناسایی و کشف شد.

کشف 2 انبار بزرگ نگهداری کالاهای غیر‌مجاز در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین‌ بید‌مشکی پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته به دنبال گزارشات واصله مبنی بر نگهداری غیر‌مجاز مقادیر زیادی کالای تجاری در دو انبار زیر‌زمینی در بولوار صد‌متری و خیابان کوشش مشهد، موضوع در دستور کار گروهی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تحقیقات گسترده و بررسی صحت و سقم اطلاعات واصله در محدوده‌های اعلام شده، انبار‌های زیر‌زمینی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقامات قضایی و حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در اقدامی ضربتی‌، انبارهای یادشده توقیف شدند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: تیم پلیس آگاهی در بازرسی از این دو انبار زیرزمینی 15 هزار و 187 کارتن چای به وزن 10 هزار و 939 کیلوگرم، 600 عدد انواع کمپوت، 5 هزار و 702 عدد انواع اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز که خارج از ضوابط توزیع نگهداری شده را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین در حین کنترل خودروهای عبوری در مبادی عبوری شهر مشهد به دو دستگاه خودرو اتوبوس که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بودند مشکوکٰ که پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشداردهنده در بازرسی از آنها تعداد 7 هزار و 500 عدد قرص غیرمجاز 750ثوب البسه 500 پاکت سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تاکید کرد: در این رابطه 10 نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول