اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

بازی سختی مقابل استقلال داریم / جام حذفی ویترین مربیان لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل استقلال داریم، گفت: برگزاری جام حذفی ویترینی برای مربیان لیگ برتری است تا از این طریق بتوانند بازیکنان خوب کمتر شناخته شده را شناسایی کنند.

بازی سختی مقابل استقلال داریم / جام حذفی ویترین مربیان لیگ برتر است

حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سپاهان در حال حاضر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: طی مدت تعطیلات لیگ بدنسازی خوبی را انجام داده‌ایم و فردا نیز یک بازی دوستانه با تیم ذوب‌آهن انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تعطیلات بی‌وقفه لیگ تصریح کرد: به هر حال این تعطیلات به دلیل منافع تیم ملی است و هر زمان که بازی‌های جام جهانی قرار است برگزار شود، فوتبال ایران با این مشکلات مواجه می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا چنین تعطیلاتی در کشورهای دیگر رخ نمی‌دهد، اضافه کرد: ما هیچگاه نباید خودمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم زیرا ما توانایی انجام چنین کاری را نداریم.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون در لیگ ما شش تیم هستند که هنوز بازی عقب افتاده خود را انجام نداده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که ما به هیچ عنوان نباید خودمان را با سایر کشورها مقایسه کنیم.

اشجاری در ادامه به بازی هفته‌ آینده تیمش در برابر استقلال اشاره کرد و افزود: بازی کردن با تیمی مانند استقلال با مربی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، بسیار سخت است اما ما به دلیل شرایط میزبانی و بازی در خانه خودمان قصد داریم به طور حتم برنده این دیدار باشیم.

وی گفت: در چند سال گذشته استقلال هیچگاه نتوانسته در اصفهان و در مقابل سپاهان نتیجه خوبی کسب کند و در جام باشگاه‌های آسیا هم مغلوب تیم اصفهانی شد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: استقلالی‌ها به طور حتم در این دیدار به قصد تلافی نتایج گذشته تیمشان پای به میدان می‌گذارند که نشان‌دهنده این است که ما کار بسیار سختی برابر این تیم داریم چراکه برنده این دیدار نیز می‌تواند قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر شود.

وی در ادامه به برگزاری جام حذفی اشاره و تاکید کرد: برگزاری جام حذفی فرصت بسیار خوب برای تیم‌هایی است که کمتر دیده‌ می‌شوند و همچنین ویترینی برای مربیان لیگ برتر است تا با استفاده از این جام بتوانند بازیکنانی را که کمتر شناخته شده‌اند، زیر نظر بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بهتر نبود با توجه به حضور همزمان سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا در فصل آینده و حضور در لیگ، این جام برگزار نمی‌شد، اظهار کرد: شاید برگزار نشدن این جام برای سپاهان به دلیل اینکه می‌توانست تمرکز خود را تنها معطوف دو جام کند بهتر بود اما ما قصد داریم حرفه‌ای باشیم و حرفه‌ای فکر کنیم بنابراین نباید به دنبال اینگونه حرف‌ها باشیم.

به گزارش فارس با قطعی شدن برگزاری جام حذفی، تیم سپاهان باید به مصاف تیم فولاد خوزستان برود که زمان برگزاری این دیدار تاکنون اعلام نشده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول