اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع دفاع مقدس

مجموعه داستان‌های کوتاه در خوزستان تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین مجموعه داستان‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس توسط نویسندگان خوزستانی در حال تهیه و تدوین است.

مجموعه داستان‌های کوتاه در خوزستان تدوین می‌شود

مصطفی بوعذار، شاعر و نویسنده خوزستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت بالا و قوی نویسندگان استان برای نگارش داستان‌های کوتاه دفاع مقدس، مجموعه داستانی با هدف شناخت و معرفی استعدادهای جوان و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد تهیه و تدوین می‌شود.

وی گفت: تاکنون با نویسندگان مختلف و برجسته استان صحبت و توافق‌هایی صورت گرفته و با تشکیل تیم کار‌شناسی به بررسی آثار دریافتی می‌پردازیم همچنین به برخی از نویسندگان سفارش شده که نگارش‌های جدید خود را برای استفاده در این مجموعه ارائه دهند.

این شاعر و نویسنده افزود: به دلیل استقبال گسترده و حجم زیاد داستان‌های کوتاه دفاع مقدس، در صورت فراهم بودن شرایط، این مجموعه در قالب دو مجموعه طراحی، تهیه و برنامه‌ریزی شده است.

بوعذار یادآور شد: از یک ماه گذشته تاکنون تعدادی از داستان‌ها را دریافت کردیم و برای چاپ این مجموعه با برخی از ناشران مذاکراتی شده است علاوه بر این، بعضی از نهادهای فرهنگی نیز برای مشارکت در انتشار این مجموعه اعلام آمادگی کردند اما هنوز به صورت قطعی پاسخی نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای این مجموعه داستان عنوانی انتخاب نشده است، افزود: سعی داریم در ژانرهای مختلف و بر اساس سلیقه‌های متفاوت ذائقه مخاطبان به انتخاب آثاری بپردازیم که از جذابیت بیشتری برخوردار باشند و در پایان کار نیز برای آن نامی در خور انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول