اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس نتیجه داد

کمک‌ به کودک سرطانی مازندران میلیونی شد / فرزاد برای زنده ماندن باز هم کمک می‌خواهد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان سرطانی شمال کشور (ماهک) گفت: کمک‌های مردمی برای بهبودی فرزاد پسربچه مبتلا به سرطان از 26 میلیون تومان عبور کرد.

کمک‌ به کودک سرطانی مازندران میلیونی شد / فرزاد برای زنده ماندن باز هم کمک می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یازدهم آبان ماه بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه پسربچه 14 ساله‌ای به نام فرزاد برای رهایی از بیماری سرطان، نیازمند مبلغ 100 میلیون تومان پول است.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان سرطانی شمال کشور (ماهک) در این راستا اظهار داشت:‌ تاکنون مبلغ 26 میلیون و 450 هزار تومان به شماره حساب اعلام شده از سوی خانواده فرزاد واریز شده است.

مجتبی کواکبیان با بیان اینکه این میزان کمک‌های مردمی طی کمتر از 10 روز صورت گرفته است، افزود: این در حالی است که تنها یک شماره حساب از سوی خانواده فرزاد اعلام شد و این مسئله کمک‌های مردمی را با محدودیت مواجه کرده بود.

وی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکل فرزاد هستیم، ادامه داد: این کمک‌ها باید به مبلغ 100 میلیون تومان برسد تا فرآورده خونی مورد نیاز فرزاد تامین شود.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان سرطانی شمال کشور (ماهک) اظهار داشت: شماره کارت 6273532130240844 و شماره حساب 0969111403 بانک تجارت به نام اکرم ویسی مادر فرزاد که پیش از این از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم  قرار گرفته را مجددا برای دریافت ادامه کمک‌های مردمی اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مادر فرزاد تشکر ویژه از مردم داشته است، گفت: فرزاد به علت بیماری از ابتدای سال تحصیلی نتوانسته است در مدرسه حضور یابد.‌

کواکبیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجمع خیران ماهک در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک، تصریح کرد:‌ هجدهم و نوزدهم آبان‌ماه به همت گروه موسیقی هزار دستان، برنامه موسیقی در استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای گروه موسیقی هزاردستان که به عضویت مجمع خیران ماهک درآمده‌اند برای برگزاری این برنامه موسیقی ریالی دریافت نکردند، گفت:‌ این اجرا مورد استقبال فوق‌العاده مردم نوع‌دوست سمنان قرار گرفت.

کواکبیان با بیان اینکه مسئولان دانشگاه سمنان خواستار برگزاری این مراسم در دانشگاه بودند تا مشارکت دانشجویان را در پی داشته باشد، متذکر شد: پس از ایام محرم و صفر و در نخستین فرصت این برنامه در دانشگاه سمنان هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه موسیقی گروه هزار دستان به نفع بیمارستان در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان ماهک در سالن تئاتر شهر اداره کل ارشاد سمنان برگزار شد، گفت: مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، رئیس اداره ارشاد شهرستان سمنان و سایر مسئولان سمنانی نهایت همکاری را برای برگزاری این برنامه داشتند و از همه دست ‌اندرکاران برگزاری این برنامه کمال سپاس و قدردانی داریم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول